0900-77 32 425 (10 ct. p./m.) | ma-vr: 08:30-22:30 za: 10:00-18:00 zo: 10:00-22:00

Klachten

BungalowSpecials.nl waardeert uw mening. Opmerkingen om onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren, zijn daarom meer dan welkom. Wilt u contact met ons opnemen omdat u niet tevreden bent over uw boeking en/of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u vriendelijk binnen 2 maanden na uw verblijf onderstaand formulier in te vullen. Wij streven ernaar om uw bericht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht. Hiervan wordt een bevestiging gestuurd.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Vul hieronder uw gegevens in:

Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplicht

 

 

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze 
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

Contactformulier
Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
Beoordeel ons op TrustPilot

Belofte BungalowSpecials.nl