0900-77 32 425 (10 ct. p./m.)| ma-vr: 09:00-22:00 za: 10:00-18:00 zo: 10:00-22:00

Heeft u een klacht?

We hopen natuurlijk van niet. Mocht u deze toch hebben, dan willen we graag voor u klaarstaan. Want iedereen wil natuurlijk genieten van een leuke vakantie. 

Bent u bijvoorbeeld niet tevreden over onze service of heeft u een probleem ondervonden bij het vakantiepark waar u niet met hen uit bent gekomen? Wij horen graag van u, zodat wij kunnen bekijken wat wij hierin kunnen betekenen. Vul onderstaand formulier in zodat wij alle informatie kunnen verzamelen. We streven ernaar om uw bericht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op de klacht. Hiervan wordt een bevestiging gestuurd.

Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplicht

Mochten wij de klacht niet voor u kunnen oplossen of bent u niet tevreden met de afhandeling van u klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de GeschillencommissieThuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

 

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze 
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

Contactformulier
Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
Beoordeel ons op TrustPilot

Belofte BungalowSpecials.nl