Heeft u een klacht?

Klachten

Bent u niet geheel tevreden over uw vakantieverblijf en is uw klacht door het vakantiepark in kwestie niet naar tervredenheid opgelost? Wij vinden het erg jammer om te horen dat u een een vervelende ervaring heeft gehad. Vul het onderstaande klachtenformulier in en wij doen ons best om u verder te helpen. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen inhoudelijk beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

Voldoet het vakantiepark tijdens uw vakantieverblijf niet aan uw verwachtigen? U dient uw klacht dan in eerste instantie altijd ter plaatse en direct bij het management van het vakantiepark te melden. Meer informatie over de klachtenprocedure vindt u hier.

Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplicht

Mocht het voorkomen dat u ontevreden bent met de afhandeling van uw klacht of dat bovenstaande stappen niet tot een bevredigende oplossing hebben geleid, dan heeft u tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het vakantiepark de gelegenheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.