Veel gestelde vragen

Bevestiging

Heb je meer dan een half uur geleden via BungalowSpecials gereserveerd, maar nog geen reserveringsbevestiging van ons gehad? Wij hebben onderstaande stappen opgesteld om je hierbij te helpen:

1. Controleer eerst of de bevestiging in de map met ongewenste mail terecht is gekomen. Hoe controleer ik mijn ongewenste mail? Ga naar je e-mail en kijk in de ongewenste mail of spam map. Bekijk hier de uitleg voor Gmail en Outlook. Het kan zijn dat de reserveringsbevestiging hier terecht is gekomen, omdat ons e-mailadres niet op jouw lijst van veilige afzenders staat.

2. Staat de reserveringsbevestiging niet in je spam? De bevestiging wordt gestuurd met het e-mailadres info@bungalowspecials.nl. Zoek in je e-mailfolder op dit e-mailadres: info@bungalowspecials.nl . Het kan mogelijk zijn dat je op deze manier de reserveringsbevestiging in je mailbox vindt. Zorg er ook voor dat dit e-mailadres is toegevoegd aan je lijst van veilige afzenders. 

3. Zit de bevestiging niet in je ongewenste mail? Vraag dan zelf een nieuwe bevestiging aan via deze link. Het is belangrijk dat je hiervoor hetzelfde e-mailadres gebruikt waarmee je de boeking hebt gemaakt en zorgt dat er geen spelfouten zijn.

4. Is het alsnog niet gelukt? Neem dan contact met onze klantenservice op. Let op: vul in het contactformulier het e-mailadres in waarmee je de reservering hebt gemaakt.