Klantenservice

Meest gestelde vragen

Je kunt tijdens het maken van een reservering een of meerdere voorkeuren opgeven. Wij zullen je verzoek doorgeven aan het vakantiepark zodat zij hiervan op de hoogte is. Dit betreft voorkeuren zoals:
• Een bepaalde ligging of huisnummer
• Specifieke extra's, waaronder een bad of douchecabine

Let op: hoewel het vakantiepark ten alle tijden rekening zal proberen te houden met je wensen, is het aangeven van een voorkeur geen garantie.

Bijbetalen voor een bepaalde voorkeur
Voor sommige voorkeuren die je opgeeft bij de reservering moet je mogelijk bijbetalen. Voor welke voorkeuren dat wel of niet aan de orde is, verschilt per vakantiepark. Het kan voorkomen dat een voorkeur al extra bij te boeken is in het reserveringsproces.

Een voorkeur van medisch belang
Indien jouw voorkeur van medisch belang is, adviseren wij je om hier voorafgaand aan het reserveren contact met onze klantenservice over op te nemen.

De actuele beschikbaarheid van een accommodatie kun je via onze website controleren op de pagina van het door jou gekozen vakantiepark. Indien een accommodatie niet wordt getoond op de door jou gekozen datum, is deze helaas niet beschikbaar.

Let op: de actuele beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag(deel) verschillen.

In de meeste gevallen betaal jij de totaalsom van je reservering rechtstreeks over aan het door jou gekozen vakantiepark. Je bent dus geen kosten verschuldigd aan ons.

De betalingsvoorwaarden en het betaaltermijn
De voorwaarden en het betaaltermijn verschillen per vakantiepark. Vaak ontvang je binnen enkele uren en/of dagen na het maken van je reservering een factuur met betaalinstructies van het door jou gekozen vakantiepark. Afhankelijk van jou aankomstdatum, dient deze betaling vooraafgand aan het verblijf te worden voldaan. Het vakantiepark kan ook om een aanbetaling vragen. 

Meer informatie over de betaling
Voor meer informatie over de betaling kun je rechtstreeks contact opnemen met het vakantiepark. De contactgegevens staan vermeld op de reserveringsbevestiging die je via ons hebt ontvangen.

De mogelijkheid om je reservering te wijzigen is mede afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden van je reservering. Deze vind je terug in je reserveringsbevestiging. Lees deze eerst goed door.

Je reservering wijzigen
Wanneer jij je reservering alsnog wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij bespreken vervolgens met het vakantiepark of het mogelijk is om je reservering te wijzigen. Dit betreft wijzigingen zoals:
• De aankomstdatum
• Het reisgezelschap
• Het aantal accommodaties

(Eventuele) extra kosten: afhankelijk van het soort wijziging kan het zijn dat het vakantiepark extra kosten in rekening brengt. Mocht dit het geval zijn, dan overleggen wij deze kosten op voorhand met jou.

Wanneer jij je reservering wilt annuleren, raden we je aan eerst de annuleringsvoorwaarden van je reservering te controleren. Deze vind je terug in jouw reserveringsbevestiging. Hieronder een overzicht van de meerdere scenario's:

Volgens de voorwaarden kun je kosteloos annuleren
Je kunt jouw reservering kosteloos annuleren. Het annuleren doe je zelf in drie eenvoudige stappen:
1. Open je reserveringsbevestiging. Deze heb je via de mail ontvangen in je boekingsbevestiging;
2. Klik in je mail op de link 'reservering annuleren';
3. Bevestig dat jij je reservering wilt annuleren.

Let op: je reservering is pas geannuleerd wanneer je de stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen.

Kosteloos annuleren niet meer mogelijk volgens de voorwaarden
Je kunt je reservering annuleren maar betaalt helaas wel annuleringskosten. Hoe hoog deze kosten zijn, is afhankelijk van het moment van annuleren ten opzichte van het moment van aankomst. Dit betreft altijd een percentage en/of een minumum bedrag. Welke voorwaarden voor jouw reservering van toepassing zijn, vind je terug in je bevestiging. 

Goed om te weten: eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten ook nooit teruggestort.

Niet-annuleerbaar
Het is helaas niet (meer) mogelijk om je reservering te annuleren.

In samenwerking met Allianz Global Assistance bieden wij de mogelijkheid om tijdens het maken van je reservering een kortlopende annuleringsverzekering af te sluiten. Wil jij voorkomen dat je bij het annuleren van een reservering geen recht meer hebt op teruggave van het (eventueel) reeds door jou betaalde bedrag? Sluit dan via ons een kortlopende annuleringsverzekering af.

Goed om te weten: eventuele kosten van een afgesloten annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten ook nooit teruggestort.

Waarvoor ben ik verzekerd met een kortlopende annuleringsverzekering?
Dit is eenvoudig terug te vinden in de voorwaarden van de kortlopende annuleringsverzekering