Klantenservice

Top 10 veelgestelde vragen

De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van het park of de accommodatie. 

Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan kunt u een nieuwe aanvragen in het aangewezen blok onderaan de contactpagina

De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen accommodaties getoond worden op de door uw gekozen datum, zijn er geen accommodaties beschikbaar.

De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Kijk hier voor de actuele openingstijden en contactmogelijkheden van onze Service Desk.

Ja, u kunt tijdens het reserveren extra voorkeuren en/of faciliteiten opgeven. Deze zal naar het vakantiepark worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals een ander huisdier extra of bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Hoewel het vakantiepark altijd rekening probeert te houden met uw wensen, is een voorkeur echter geen garantie. In het geval u nog extra voorkeuren na de reservering wil opgeven, dient u direct contact op te nemen met het vakantiepark. De contactgegevens van het vakantiepark vindt u terug op de reserveringsbevestiging.

De betalingsvoorwaarden verschillen per vakantiepark. U kunt de betalingsvoorwaarden van het geboekte vakantiepark terugvingen op u reserveringsbevestiging. Mocht u er dan nog vragen over hebben, adviseren wij u direct contact op te nemen met het vakantiepark. 

Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Met onze Huisdier Specials mag jullie hond gratis mee. Bekijk hier alle bungalowparken die een Huisdier Special aanbieden

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u per e-mail contact met onze Service Desk over op te nemen.

Annuleren vanwege het Coronavirus, kijk dan hier >

Uw reservering annuleren, doet u gemakkelijk zelf:
1. Open uw reserveringsbevestiging (deze heeft u via de mail ontvangen)
2. Ga naar ‘Reservering annuleren’ en klik op de link
3. Bevesting dat u uw reservering wilt annuleren. En klaar is Kees!

Let op: uw reservering is pas geannuleerd wanneer u deze stappen heeft doorlopen en een annuleringsbevestiging heeft ontvangen.

Goed om te weten: bekijk altijd even de annuleringsvoorwaarden of het nog mogelijk is om uw reservering kosteloos te annuleren. Wanneer de annuleringsvoorwaarden niet meer van toepassing zijn, heeft u geen recht op teruggave van het reeds door u betaalde bedrag. Mocht het vakantiepark alsnog instemmen met het annuleren van uw reservering, moet u er rekening mee houden dat zij hier extra kosten voor kunnen rekenen én het mogelijk is dat u het reeds betaalde bedrag eventueel terug krijgt in de vorm van een voucher.

Eventuele kosten van een afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten nooit teruggestort. 

Wijzigen vanwege het Coronavirus, kijk dan hier >

Voor wijzigingen met betrekking tot uw reservering, bijvoorbeeld de aankomstdatum en/of het aantal personen of accommodaties, kunt u onze klantenservice via het contactformulier een e-mail sturen. Zij bespreken dan met het vakantiepark of het mogelijk is om uw reservering te wijziging. Let wel, dat de mogelijkheid om uw reservering te wijzigen afhankelijk is van de voorwaarden van het vakantiepark en de beslissing die zij hierin nemen. BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging is het echter mogelijk dat het betreffende vakantiepark wel extra kosten in rekening brengt. Mocht het vakantiepark extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten op voorhand met u.