0900-77 32 425 (10 ct. p./m.)| ma-vr: 09:00-22:00 za: 10:00-18:00 zo: 10:00-22:00

Bungalowbeoordelingen

Hotelbeoordelingen

Wij vinden het belangrijk om aandacht te besteden aan uw mening als gast van een vakantiepark. Door uw mening te publiceren, willen wij een objectief en onafhankelijk beeld geven van de vakantieparken die wij aanbieden. 

  • Wij leren graag van uw ervaringen: wat doen we goed en wat kunnen we volgende keer beter doen?
  • We willen u de beste bungalowparken aanbieden. Door uw feedback leren we welke bungalowparken u het meest waardeert.
  • Uw beoordeling wordt op onze website geplaatst om andere boekers te helpen bij het maken van een keuze voor het bungalowpark dat bij hun wensen past. 

Vul ook uw beoordeling in

Heeft u via BungalowSpecials een verblijf op een bungalowpark geboekt, dan ontvangt u na uw verblijf een e-mail met een uitnodiging om een beoordeling in te vullen. Hierin stellen wij vragen over de faciliteiten op het park, de accommodatie, de service en de omgeving van het vakantiepark. Ook horen wij graag wat u van de service en website van BungalowSpecials vindt. Daarnaast kunt u bij ons ook een foto uploaden. Wanneer u de beoordeling heeft ingestuurd, krijgt u vanzelf een bericht van de online plaatsing. 

Screeningcriteria

Wij vinden het belangrijk dat u uw ervaring deelt met anderen boekers en bezoekers, onder andere met betrekking op de plus- en minpunten van het vakantiepark en rapportcijfers voor service en prijs-kwaliteit. Dagelijks ontvangt BungalowSpecials daarom met veel plezier alle beoordelingen en foto's die u instuurt. Deze beoordelingen en foto's worden handmatig nagekeken. En zoals u begrijpt, zullen er ook redenen zijn om een beoordeling te wijzigen of zelfs te verwijderen. Een beoordeling wordt uitsluitend gewijzigd of gedeeltelijk goedgekeurd op basis van onderstaande screeningcriteria.

Redenen om onderdelen te wijzigen:

  • Personeel van het bungalowpark wordt persoonlijk aangesproken waarmee de privacy wordt overschreden;
  • Een antwoord staat in het verkeerde invulveld en hoort bij een andere vraag;
  • Tijdelijke acties en/of prijzen worden aangehaald;
  • Er wordt verwezen naar een bungalowpark waar de klanten niet is verbleven;

Redenen om onderdelen te verwijderen:

  • Er zijn onsmakelijke opmerkingen genoemd;
  • Er zijn beledigende teksten geschreven.

Redenen om een beoordeling te verwijderen:

  • Op verzoek van de klant wordt de beoordeling verwijderd;
  • De klant geeft aan in de beoordeling dat hij niet in het bungalowpark heeft overnacht.

Redenen om een foto niet te plaatsen:

  • Foto’s waar de klanten poseren voor de camera;
  • Foto’s met een rommelige accommodatie, onaantrekkelijke en onnodige details en/of schade;
  • Foto’s met een slechte kwaliteit (onscherp, te licht of te donker);
  • Foto’s met eten en drinken (tenzij het duidelijk in het bungalowpark is geweest);
  • Foto’s met een bewerking, bijvoorbeeld met een mobiele telefoon of met copyright vermelding van de fotograaf;
  • Foto’s met (bijna) dezelfde weergave. In dit geval wordt de mooiste foto uitgekozen;
  • Foto’s van een beeldbank of bij twijfel dat deze niet zelf is gemaakt door de klant;
  • Op verzoek van de klant.

Wanneer kan ik mijn beoordeling of foto bekijken?

Het cijfer van een bungalowpark wordt getoond wanneer er minstens 5 beoordelingen beschikbaar zijn. We streven ernaar de beoordelingen binnen 5 werkdagen na ontvangst te screenen, zodat ze (na goedkeuring) online bekeken kunnen worden. Bij plaatsing zal u op de hoogte worden gesteld via een e-mail.