Technology Fast50 nomineert BungalowSpecials.nl

Haarlem, 14 september 2010 – De bungalowsite BungalowSpecials.nl is dit jaar voor het eerst genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50 Benelux. In de Fast50 strijden 50 ondernemingen jaarlijks voor de titel snelst groeiend technologiebedrijf in België, Nederland en Luxemburg. Op 7 oktober roept de jury de winnaar uit tijdens de Technology Award Ceremony.

Nieuwe website en groter aanbod boeken succes

Remco Hofstede, managing partner van BungalowSpecials.nl, is trots op de nominatie: “We zijn een jong bedrijf, pas 5 jaar oud en toch meteen genomineerd.” Toch verbaast het Hofstede niet dat de bungalowsite een plek heeft gekregen op de lijst. “BungalowSpecials.nl regelt continu leuke aanbiedingen en unieke deals voor haar klanten en besteedt veel aandacht aan het optimaliseren van de website. Vorig jaar is de website volledig vernieuwd waardoor de zoekopties en de overzichtelijkheid enorm zijn verbeterd. Het zoeken op de website is nu een stuk gemakkelijker voor de consument en daarnaast is het aanbod van bungalows het afgelopen jaar aanzienlijk vergroot”, aldus Hofstede.

Wat is de Technology Fast50?

De Technology Fast50 Award wordt elk jaar uitgereikt aan het snelst groeiende technologiebedrijf in de Benelux. De jury selecteert op basis van de procentuele omzetgroei van de afgelopen 5 jaar (2005-2009) de 50 genomineerden. Een van de voorwaarden is dat het bedrijf een minimale groei van 400 procent bereikt. In het verleden veroverde HotelSpecials.nl van Hotel Booker B.V. al 2 keer een plaats in de Fast50. Deze keer is het de beurt aan de zusteronderneming Bungalow Booker B.V.

Over Bungalow Specials.nl

BungalowSpecials.nl is sinds 2005 onderdeel van Bungalow Booker B.V. en richt zich volledig op de verkoop van bungalowparken. Met meer dan 350 accommodaties in de Benelux en Duitsland beschikt BungalowSpecials.nl samen met BungalowSpecials.be over een uitgebreid aanbod. Het zusterbedrijf Hotel Booker B.V. beheert de labels HotelSpecials.nl, HotelSpecials.be en GiftFor2.nl. Sinds 2006 is er ook een vestiging in Zweden met de website HotelSpecials.se. In 2009 realiseerden alle labels in totaal een transactieomzet van ruim 65 miljoen euro met meer dan 325.000 boekingen. Inmiddels telt BungalowSpecials.nl samen met alle labels 100 fte.