BungalowSpecials.nl lanceert nieuwe website

Belangrijkste speerpunten: gebruiksgemak en overzichtelijkheid

Haarlem, 3 juli 2013 – BungalowSpecials.nl lanceert vandaag een geheel vernieuwde website. Deze website is zowel qua techniek als ontwerp volledig herzien en stelt het gebruiksgemak van de consument centraal.

BungalowSpecials.nl is met 200.000 unieke bezoekers per maand een van de best bezochte Nederlandse boekingssites van korte vakanties. Dit wordt nu benadrukt door een frisse en uitnodigende nieuwe website te introduceren.

Overzichtelijkheid en duidelijkheid in prijsopbouw

BungalowSpecials.nl heeft een compleet nieuw uiterlijk, wat gekenmerkt wordt door een overzichtelijk design, betere zoek- en filtermogelijkheden, meer parkinformatie in zowel tekst als beeld en een helder boekingsproces te bieden.

Ook wordt er nu meer nadruk gelegd om de prijzen duidelijk te communiceren. Zo heeft de consument meer inzicht waaruit de prijsopbouw precies bestaat. Zo komt de consument wanneer hij doorklikt om daadwerkelijk te gaan boeken niet voor verrassingen te staan.

Aanbod nieuwe website

De nieuwe website geeft bezoekers een duidelijk beeld van het volledige bungalowaanbod: van de parken van bekende ketens zoals Landal GreenParks en Hogenboom Vakantieparken tot de iets minder bekende bungalowparken en campings.

De website biedt bovendien een uitgebreid overzicht met duidelijke accommodatieomschrijvingen, plattegronden en beoordelingen van bezoekers die op een bepaald bungalowpark hebben overnacht. Ook is er per accommodatie te zien welke verplichte en optionele toeslagen er zijn.

De nieuwe website van BungalowSpecials.nl is tot stand gekomen door een intensieve samenwerking met een aantal externe partijen waaronder Jungle Minds, Noon Design en OOGST.

Over BungalowSpecials.nl

BungalowSpecials.nl is opgericht in 2005 en onderdeel van Bungalow Booker B.V. BungalowSpecials.nl werkt nauw samen met meer dan 500 bungalowparken in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Dit aantal groeit dagelijks. Samen met zusteronderneming Hotel Booker B.V. heeft zij 110 medewerkers in dienst met als standplaats hartje Haarlem. Beide ondernemingen realiseerden in 2012 samen 470.000 boekingen.