BungalowSpecials.nl genomineerd voor Deloitte Technology Fast50 2011

Opnieuw strijdt bungalowsite om titel snelst groeiend technologiebedrijf

Haarlem, 22 september 2011 – BungalowSpecials.nl, het label van Bungalow Booker B.V., is opnieuw genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50 2011. Met een transactieomzet van 9 miljoen euro in 2010 strijdt deze onderneming voor de 2e keer voor de titel snelst groeiend technologiebedrijf in de Benelux. BungalowSpecials.nl heeft de nominatie vooral te danken aan haar innovatieve karakter. Op
13 oktober 2011 wordt bekend of Bungalow Booker B.V. het hardst groeit binnen de sector.

Pure internetspeler met sterke focus op marketing

Remco Hofstede, managing partner van BungalowSpecials.nl, is erg blij met de nominatie voor BungalowSpecials.nl: “De sterke focus op marketing en de investering in IT zijn belangrijke redenen voor de goede prestaties.” Ook de open bedrijfscultuur in de organisatie is een essentiële speler geweest in het groeiende succes. “De medewerkers zijn namelijk erg belangrijk in onze organisatie. Hierdoor blijven we constant innovatief wat een voorwaarde is voor langdurige en snelle groei ”, zo stelt Hofstede.

Ontwikkelingen en toekomstperspectief

BungalowSpecials.nl staat niet voor het eerst in de Deloitte Technology Fast50, maar streed vorig jaar al om de titel van snelst groeiend technologiebedrijf. Ook zusteronderneming Hotel Booker B.V. veroverde al 2 keer een plaats in de Fast50. Beide willen verder uitbreiden. Bungalow Booker B.V. heeft de ambitie om in binnen 3 jaar de omzet in Nederland te verdubbelen. Het hoofddoel is om samen met HotelSpecials.nl te strijden voor het marktleiderschap op het gebied van kortweg vakanties.

Wat is de Deloitte Technology Fast50?

Het thema van Deloitte Technology Fast50 2011 luidt ‘Open up tomorrow’s world’, wat het grensverleggende en toekomstgerichte karakter van de technologiesector weergeeft. Tijdens de Deloitte Technology Fast50 wordt een podium geboden aan de meest snelst groeiende technologiebedrijven in de Benelux. Op basis van de omzetgroei van de afgelopen 5 jaar (2006-2010) worden de ondernemingen geselecteerd.

Over BungalowSpecials.nl

BungalowSpecials.nl is opgericht in 2005 en onderdeel van Bungalow Booker B.V.. Met meer dan 350 bungalowparken in de Benelux en Duitsland beschikt zij over een uitgebreid aanbod dat dagelijks groeit. De missie is om van korte vakanties en uitstapjes een belevenis te maken.

Ook BungalowSpecials.be en het zusterbedrijf Hotel Booker B.V. probeert deze missie te waarborgen. Hotel Booker B.V. beheert de labels HotelSpecials.nl en HotelSpecials.be. Sinds 2006 is er ook een vestiging in Zweden met de website HotelSpecials.se. In 2010 realiseerden alle labels in totaal 380.000 transacties met ruim 100 medewerkers.