Holiday Suites La Brise des Dunes Vakantiepark

203 Rue Albert 1er, 59123, Bray-Dunes, Frankrijk

Bekijk op kaart

Bungalowpark omschrijving

Gelegen aan de Frans-Vlaamse Opaalkust vind u het comfortabele Holiday Suites La Brise des Dunes, oftewel geniet van de wind van de duinen.

Highlights

  • Aan de Noord-Franse Opaalkust
  • Net over de grens met België
  • Nabij Plopsaland De Panne
  vanaf121,80

gratis

Veelgestelde vragen over het bungalowpark

Park

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Nee, dit is niet mogelijk.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 08:00 tot 22:00.

Is het park rolstoelvriendelijk? Nee, het park is niet geschikt voor mindervaliden.

Accommodatie

Beschikt de accommodatie over een eigen parkeerplaats? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een parkeerplaats.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Huisdieren zijn toegestaan in een aantal accommodaties.

Zijn er rookvrije huisjes beschikbaar? Nee, het park is geheel rookvrij.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Er zijn geen geschikte accommodaties voor mindervaliden.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie.

Is het mogelijk dat er een baby in de accommodatie verblijft? In alle accommodaties is het mogelijk dat baby's verblijven.

Zijn er huisjes beschikbaar met een open haard? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een openhaard.

Faciliteiten

Is er een restaurant op het park aanwezig? Het park beschikt niet over een restaurant.

Beschikt het park over een subtropisch zwemparadijs? Nee, het park beschikt niet over een subtropisch zwemparadijs.

Is er een supermarkt aanwezig op het park? Er is geen supermarkt aanwezig.

Wat voor faciliteiten zijn er voor kinderen? Het volgende is aanwezig:
- Kinderspeelhoek (zonder begeleiding)
- Speeltuin

Kan ik fietsen huren op het park? Nee

Beschikt het park over vismogelijkheden? Nee

Welke sport- en spelactiviteiten zijn er op het park aanwezig? Er zijn geen sport- of spelactiviteiten op het park aanwezig.

Is er (draadloos) Internet aanwezig op het park? Ja, er is wifi in het park aanwezig.

Beschikt het park over wellness-faciliteiten zoals een Sauna? Het park beschikt niet over wellness faciliteiten.

Veelgestelde vragen over de reservering

Top 10 veelgestelde vragen

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kunt u ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482144) sturen of contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft.

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het vakantiepark een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het vakantiepark kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik een reservering annuleren? Het annuleren van een boeking kunt u heel gemakkelijk zelf:
1. Open de reserveringsbevestiging
2. Scroll naar Wilt u uw reservering annuleren?
3. Klik op de link
4. Bevestig dat u de boeking definitief wilt annuleren
Let op: de reservering is pas geannuleerd wanneer u deze stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen. 

Goed om te weten: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annuleringskosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan kunt u een nieuwe aanvragen in het aangewezen blok onderaan de contactpagina

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservering worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per vakantiepark. U kunt de betalingsvoorwaarden van het geboekte vakantiepark terugvingen op u reserveringsbevestiging. Mocht u er dan nog vragen over hebben, adviseren wij u direct contact op te nemen met het vakantiepark. 

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Hoe weet ik welke specifieke faciliteiten aanwezig zijn in de accommodatie? De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van het park of de accommodatie. 

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? U kunt tijdens het boeken een voorkeur opgeven. Deze zal naar het vakantiepark worden verzonden, zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals de ligging van een huisje) een toeslag geldt. Hoewel het vakantiepark altijd rekening probeert te houden met uw wensen, is een voorkeur echter geen garantie. 

Indien uw voorkeur van dusdanig belang is dat uw boeking ervan afhangt, adviseren wij u om hier vooraf contact over op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144)

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Met onze Huisdier Specials mag jullie hond gratis mee. Bekijk hier alle bungalowparken die een Huisdier Special aanbieden

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een accommodatie? De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen accommodaties getoond worden op de door uw gekozen datum, zijn er geen accommodaties beschikbaar.

Hoe kan ik contact opnemen met BungalowSpecials.nl? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.

Belangrijke informatie

Betalingswijze
De betaling zal afgehandeld worden door het bungalowpark zelf, na het afronden van uw boeking zult u van hen een volledige factuur met instructies voor de betaling ontvangen.

Betalingsvoorwaarden:
- 100% van de totale reissom dient betaald zijn binnen 14 dagen voor aankomst.

Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden volgens Recron ?

Huisdieren
Huisdieren toegestaan (à € 10.00 per huisdier per nacht)

Parkeergelegenheid
Parkeerplaats aanwezig (à € 10.00 per nacht)

Aantal accommodaties
Dit bungalowpark heeft 44 accommodaties

Check-in
Vanaf 15.00 uur

Check-out
Voor 10.00 uur

Toeristenbelasting
Prijzen zijn exclusief citytax

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze 
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen uiterlijk binnen 2 dagen contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

Contactformulier
Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
Beoordeel ons op TrustPilot