Appartementen Ons Krijtland Privé gelegen

Julianastraat 22, 6285 AJ, Epen, Nederland

Bekijk op kaart

Bungalowpark omschrijving

Appartementen Ons Krijtland is uniek gelegen midden in het Limburgse Heuvelland in het dorpje Epen. Door de landelijke ligging wordt uw rust gewaarborgd en geniet u van de prachtige natuur.

Highlights

  • Limburgs heuvelland
  • Beautysalon
  • Drie landenpunt Vaals
  vanaf280,-

gratis

De ligging vooral de voorzijde met uitzicht over het dal. Mevr. À.B van Aalderen - Apeldoorn - Nederland - 18 augustus 2013

Veelgestelde vragen over het bungalowpark

Park

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer. Uw bagage kunt u kwijt in een opslagruimte.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 07:00 tot 21:00.

Is het park rolstoelvriendelijk? Nee, het park is niet geschikt voor mindervaliden.

Accommodatie

Beschikt de accommodatie over een eigen parkeerplaats? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een parkeerplaats.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Huisdieren zijn toegestaan in een aantal accommodaties.

Zijn er rookvrije huisjes beschikbaar? Nee, het park is geheel rookvrij.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Er zijn geen geschikte accommodaties voor mindervaliden.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie.

Is het mogelijk dat er een baby in de accommodatie verblijft? In sommige accommodaties is het mogelijk dat baby's verblijven.

Zijn er huisjes beschikbaar met een open haard? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een openhaard.

Ligging

Hoe ver ligt het park ten opzichte van het openbaar vervoer? Het dichtstbijzijnde trein station is "Heerlen" en ligt op 20 km van het park
De dichtstbijzijnde bushalte is "Bushalte Ons Krijtland" en ligt op 0 km van het park.

Faciliteiten

Is er een restaurant op het park aanwezig? Het park beschikt over de volgende restaurants:
- Restaurant
- Pannenkoekenhuis

Beschikt het park over een subtropisch zwemparadijs? Nee, het park beschikt niet over een subtropisch zwemparadijs.

Is er een supermarkt aanwezig op het park? Er is geen supermarkt aanwezig.

Wat voor faciliteiten zijn er voor kinderen? Het volgende is aanwezig:
- Oppasservice
- Speeltuin
- Kinderboerderij/dierenweide
- Trampoline/Springkussen

Kan ik fietsen huren op het park? Ja

Beschikt het park over vismogelijkheden? Nee

Welke sport- en spelactiviteiten zijn er op het park aanwezig? Het volgende is aanwezig:
- Fietsverhuur
- Golfbaan
- Mountainbike verhuur

Is er (draadloos) Internet aanwezig op het park? Ja, er is wifi in het park aanwezig.

Beschikt het park over wellness-faciliteiten zoals een Sauna? Het park beschikt niet over wellness faciliteiten.

Veelgestelde vragen over de reservering

Top 10 veelgestelde vragen

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kunt u ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482144) sturen of contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft.

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het vakantiepark een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het vakantiepark kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik een reservering annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservering worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Let op: de reservering is pas geannuleerd wanneer een annuleringsbevestiging hebt ontvangen.

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annuleringskosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservering is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reserveringsnummer (indien bekend). 

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservering worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per vakantiepark. Zo kan het vakantiepark u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het vakantiepark kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.nl. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Hoe weet ik welke specifieke faciliteiten aanwezig zijn in de accommodatie? De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van de accommodatie. U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier.

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle vakantieparken hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per vakantiepark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het vakantiepark kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Momenteel biedt BungalowSpecials geen annuleringsverzekering aan. U bent natuurlijk vrij om er zelf eentje af te sluiten bij een externe partij. 

Hoe kan ik contact opnemen met BungalowSpecials.nl? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.

Belangrijke informatie

Betalingswijze
U ontvangt een factuur van het bungalowpark of u betaalt bij aankomst. De betaalwijze wordt op de bevestiging van het bungalowpark vermeld.

Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden volgens Recron ?

Huisdieren
Huisdieren toegestaan

Parkeergelegenheid
Parkeerplaats aanwezig (gratis)

Aantal accommodaties
Dit bungalowpark heeft 32 accommodaties

Check-in
Vanaf 15.00 uur

Check-out
Voor 10.00 uur

Toeristenbelasting
Prijzen zijn exclusief citytax

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze 
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen uiterlijk binnen 2 dagen contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

Contactformulier
Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
Beoordeel ons op TrustPilot