0900-77 32 425 (10 ct. p./m.)| ma-vr: 09:00-22:00 za: 10:00-18:00 zo: 10:00-22:00

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

naar boven

Top 10 veelgestelde vragen

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservering worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Zo kan het park u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het park kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

Hoe weet ik welke specifieke faciliteiten aanwezig zijn in de accommodatie? De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van de accommodatie. U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier.

Hoe kan ik een reservering annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservering worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annuleringskosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.nl. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservering is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reserveringsnummer (indien bekend). 

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kunt u ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482144) sturen of contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft.

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle parken hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per park. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het park kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het park ontvangt, kunt u deze, mits de annulering valt onder annuleringsvoorwaarden, declareren bij Allianz Global Assistance.

Hoe kan ik contact opnemen met BungalowSpecials.nl? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

naar boven

Reserveren

Hoe gaat de reservering in zijn werk? Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Stuur ons dan even een WhatsApp bericht (06-38482144). 

Is het ook mogelijk om direct bij het bungalowpark te reserveren? Nee, de aanbiedingen op BungalowSpecials.nl zijn alleen via deze website te reserveren. Wij bieden vele accommodaties tegen de laagste prijs. Bekijk alle voordelen op de pagina met beloftes van BungalowSpecials.nl.

Is het mogelijk om meerdere verblijfsperiodes achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kunt u contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 0900-77 32 425 (10ct. p/m).

Wat houdt ‘reservering op aanvraag’ in? Enkele accommodaties zijn niet direct te boeken en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wilt u een accommodatie op aanvraag reserveren? Dan ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging of uw reservering definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het bungalowpark.

Bij iedere accommodatie staat duidelijk aangegeven of deze direct te reserveren is of op aanvraag gereserveerd moet worden.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een accommodatie? De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden u aan om bij vragen over de beschikbaarheid contact op te nemen met onze Service Desk.

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservering? Gereserveerde accommodaties zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien u op de dag van aankomst na 18.00 uur in het bungalowpark arriveert, dient u het parkpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen. Zo kunnen zij de accommodatie vasthouden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dient u dit vroegtijdig aan te geven.

Op de meeste bungalowparken is de receptie de gehele dag geopend. Er zijn echter ook bungalowparken waar de receptie een beperkt aantal uren is geopend. Dit geldt met name voor de avonduren. Kijk op de bevestiging die u van het park ontvangt naar de openingstijden van de receptie.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? De minimum leeftijd voor het boeken van een reservering is altijd 18 jaar, en in een aantal uitzonderingen 21 jaar. In het laatste geval wordt dit op de parkpagina extra vermeld.

Is het toegestaan om in groepsverband op het bungalowpark te verblijven? Wanneer u in groepsverband op het bungalowpark van uw keuze wilt verblijven (bijvoorbeeld met uw voetbalteam of vriendengroep) dient u dit voorafgaand aan het maken van de reservering te melden. Of het verblijf in groepsverband is toegestaan is afhankelijk van het bungalowpark. Op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark wordt aangegeven of het bungalowpark het verblijf van groepen jongeren accepteert.

Het kan zijn dat voor bedrijven andere voorwaarden gelden dan voor particuliere boekingen. Hierbij moet gedacht worden aan maximaal 1 klant per kamer, verplicht afnemen van eindschoonmaak en een maximum periode van boeken. Indien van toepassing, zal het park hier na boeken over informeren.
Indien u als groep (niet in familieverband) op het park verblijft, kan het park een extra borg verzoeken.

U kunt voor meer informatie contact opnemen met onze Service Desk.

naar boven

Prijzen

Worden de prijzen bij BungalowSpecials.nl per persoon of per accommodatie berekend? De huurprijzen worden via BungalowSpecials.nl per accommodatie weergegeven. Enkele verplichte en optionele toeslagen worden echter wel per persoon berekend. De totale prijs van uw verblijf is dus afhankelijk van het aantal volwassenen, kinderen en baby’s die in de accommodatie zullen verblijven. De getoonde vanaf prijzen zijn inclusief btw, exclusief reserveringskosten, verplichte toeslagen per persoon (per nacht) en een eventuele toeristenbelasting. De totale prijs wordt in een prijsopbouw berekend in de eerste stap tijdens het reserveringsproces.

Welke extra kosten worden er nog berekend bij de reservering? Naast de huurprijs van de bungalow en eventuele verplichte toeslagen zoals schoonmaaktoeslag, bedlinnen, toeristenbelasting en overige heffingen worden er per reservering reserveringskosten in rekening gebracht. De hoogte van deze reserveringskosten is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. 

De getoonde prijzen zijn exclusief een eventueel af te sluiten annuleringsverzekering. Daarnaast zijn er per bungalowpark optionele extra’s bij te boeken zoals het opmaken van de bedden, eventuele huisdiertoeslagen en overige extra’s zoals een kinderbox of kinderstoel.

Zijn belastingen bij de kale huurprijs van de accommodatie inbegrepen? Doorgaans zijn de getoonde huurprijzen exclusief toeristenbelasting en overige heffingen, zoals schoonmaakkosten en milieuheffingen. De kosten hiervan variëren per bestemming en/of bungalowpark. De getoonde huurprijzen zijn inclusief BTW. Meer informatie over de hoogte van de verplichte toeslagen vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark. Daarnaast wordt in de prijsopbouw van uw reservering een overzicht getoond van de totale kosten van uw reservering.

Toeristenbelasting
Gemeentes kunnen belasting opleggen aan bezoekers van de gemeente, die daar niet inwonend zijn. Dit wordt ook wel toeristenbelasting genoemd. Deze belasting wordt niet direct aan de gemeente betaald, maar wordt gerekend door het bungalowpark waar u verblijft. Het bungalowpark betaalt vervolgens de belasting aan de gemeente. Toeristenbelasting is niet van toepassing als u inwoner bent van die gemeente.

Of er toeristenbelasting wordt gerekend, is afhankelijk van de bestemmingsgemeente. Vele gemeentes rekenen een toeristenbelasting per persoon per nacht. De hooge van deze belasting varieert per bestemming en/of bungalowpark. De getoonde prijzen op BungalowSpecials.nl zijn exlusief een eventuele toeristenbelasting. Meer informatie over de hoogte van de eventuele extra belasting vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Gemeentes kunnen toeristenbelasting per persoon per nacht rekenen, maar het is ook mogelijk dat de belasting per accommodatie, per nacht of per reservering gerekend wordt.  

Worden er reserveringskosten berekend? Ja, voor elke reservering worden er reserveringskosten in rekening gebracht. De hoogte van deze reserveringskosten is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Deze kosten betaalt u, net als de rest van de reserveringssom, aan het door u geboekte bungalowpark. U betaalt de reserveringskosten dus niet rechtstreeks aan BungalowSpecials.nl.

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.nl. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug? Bij sommige bungalowparken wordt om een waarborgsom gevraagd. De hoogte van de eventuele waarborgsom kunt u terugvinden in de factuur die u van het bungalowpark ontvangt. Wanneer de accommodatie conform de schoonmaakvoorschriften van het bungalowpark is achtergelaten en er geen bedragen of schade meer openstaan bij het park, stort het bungalowpark de waarborgsom zo snel mogelijk terug op uw rekening. Doorgaans ontvangt u de waarborgsom uiterlijk 14 dagen na afloop van uw verblijf.

naar boven

Specials en kortingen

Wat zijn (Korting)Specials? BungalowSpecials biedt zo veel mogelijk korting en voordeel aan, speciaal voor u. Deze unieke aanbiedingen zijn speciaal voor u geselecteerd en heten daarom dan ook Specials. Deze acties bestaan bijvoorbeeld uit een torenhoge last minute korting, de gegarandeerd laagste prijs voor uw bungalow of een gratis verblijf voor uw huisdier(en). De exacte hoogte van de korting op de huurprijs wordt weergegeven in de prijsopbouw van uw boeking en is zichtbaar zodra u het correcte aantal personen invoert.

Kom ik in aanmerking voor korting op mijn boeking? BungalowSpecials biedt diverse Specials aan waarbij u kan profiteren van unieke kortingen. De exacte hoogte van de korting op de huurprijs wordt weergegeven in de prijsopbouw van uw boeking en is zichtbaar zodra u het correcte aantal personen invoert. Afhankelijk van de periode waarin u boekt, komt u mogelijk in aanmerking voor vroegboekkorting dankzij onze VroegBoekSpecials of last minute korting dankzij onze Last minute Specials.

Bij Jonge Gezinnen Specials is er jonge gezinnenkorting van toepassing. Bij SeniorenSpecials is er sprake van seniorenkorting. Wanneer dit het geval is, wordt er bij het boeken om de geboortedatum van de jongste- of oudste persoon uit het reisgezelschap gevraagd. Dit hoeft niet de hoofdboeker te zijn. Vervolgens wordt de exacte korting berekend. 

Bij SecretSpecials geeft u uw aankomstdatum, de grootte van uw reisgezelschap en uw gewenste park op. Het park selecteert dan zelf een accommodatie voor u. Dit communiceert het park zo spoedig mogelijk aan. Hierbij betaalt u gegarandeerd de laagste prijs voor deze accommodatie.

Bij HuisdierSpecials verblijft tijdens uw bungalowvakantie minimaal 1 huisdier gratis. Bij sommige parken gaat dit om 1 huisdier en in sommige gevallen om 2 huisdieren. Dit is per deelnemend park afhankelijk en wordt in de prijsopbouw gedefinieerd.

ActieSpecials bestaan uit diverse acties waarbij hoge kortingen op uw verblijf worden verstrekt.
Bij Gratis-nachten-Specials betaalt u voor een bepaalde verblijfsduur en verlengt BungalowSpecials uw verblijf door in gratis extra overnachtingen te voorzien.


Kan ik kortingen combineren? Komt u voor meerdere kortingen in aanmerking? Dan berekenen wij voor u de hoogste korting, zodat u van de maximale korting profiteert.

naar boven

Informatie over de accommodatie

Kan ik een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie reserveren? Wanneer u zeker wilt zijn van een verblijf in een rook- en/of huisdiervrije accommodatie (bijvoorbeeld vanwege een allergie) raden wij u aan om contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via de telefoon (0900-77 32 425; 10 ct. p/m), zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale wensen kunnen nagaan.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Sommige bungalowparken bieden speciale voorzieningen voor minder validen. Niet alle bungalowparken zijn volledig toegankelijk voor minder validen. Wij raden u daarom aan om contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via de telefoon (0900-77 32 425; 10 ct. p/m), zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale wensen kunnen nagaan.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Wanneer u een huisdier wenst mee te nemen kunt u op de detailpagina van het betreffende bungalowpark terugvinden of huisdieren zijn toegestaan. Vaak hangt het ook af van het type accommodatie dat u wenst te reserveren, dus raadpleeg ook de detailpagina van de accommodatie van uw keuze. 

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier

Beschikt de door mij geboekte accommodatie over een eigen parkeerplaats? De aanwezigheid van een parkeerplaats bij de accommodatie is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Een aantal van de aangeboden bungalowparken is geheel autovrij waardoor het vaak niet is toegestaan de auto bij de accommodatie te parkeren. Voor meer informatie over de aanwezigheid van een parkeerplaats kunt u terecht op de detailpagina van het bungalowpark. Vragen? Neem gerust contact op met onze Service Desk.

Kan er een extra babybed gereserveerd worden in de accommodatie? In veel accommodaties is er standaard een babybed aanwezig, maar dit verschilt per bungalowpark en accommodatietype. Kijk voor de aanwezigheid en eventuele meerprijs van een babybed op de detailpagina van het betreffende accommodatietype. U kunt ook contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Hoe weet ik welke specifieke faciliteiten aanwezig zijn in de accommodatie? De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van de accommodatie. U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

naar boven

Voorkeuren, wensen en extra’s

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen. 

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier.

Vanaf welke tijd kan ik inchecken? De specifieke tijden waarop u kunt inchecken en uitchecken zijn afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Deze tijden staan vermeld op de detailpagina van het desbetreffende bungalowpark.

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

Kan ik een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie reserveren? Wanneer u zeker wilt zijn van een verblijf in een rook- en/of huisdiervrije accommodatie (bijvoorbeeld vanwege een allergie) raden wij u aan om contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via de telefoon (0900-77 32 425; 10 ct. p/m), zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale wensen kunnen nagaan.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een voorkeur op te geven voor een bepaalde ligging, bijvoorbeeld “dichtbij de parkfaciliteiten”, “aan het water” of “naast elkaar gelegen”. U kunt uw specifieke voorkeur opgeven bij de reservering door deze te plaatsen bij het kopje “vragen of wensen”. Voor de meeste van dergelijke voorkeuren worden voorkeurskosten in rekening gebracht, welke door het park gefactureerd zullen worden.

Voor meer informatie over de mogelijkheden van uw specifieke wensen kunt u contact opnemen met onze Service Desk. Onze medewerkers kunnen zo de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale voorkeur nagaan.

Kan er een extra babybed gereserveerd worden in de accommodatie? In veel accommodaties is er standaard een babybed aanwezig, maar dit verschilt per bungalowpark en accommodatietype. Kijk voor de aanwezigheid en eventuele meerprijs van een babybed op de detailpagina van het betreffende accommodatietype. U kunt ook contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Kan ik een huisje direct aan het water boeken? Het is bij ieder park mogelijk een voorkeur op te geven voor de ligging aan het water, indien hier ter plaatse voorzieningen voor zijn. U kunt uw specifieke voorkeur opgeven bij de reservering door deze te plaatsen bij het kopje “vragen of wensen”. Voor de meeste van dergelijke voorkeuren worden voorkeurskosten in rekening gebracht, welke door het bungalowpark gefactureerd zullen worden. Voor meer informatie over de aanwezigheid van een (vis)vijver kunt u terecht op de detailpagina van het desbetreffende bungalowpark.

U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale voorkeur kunnen nagaan.

Ben ik, bij het boeken van een vuurwerkvrij park, verzekerd van een vuurwerkvrij Oud & Nieuw? Is het door u gekozen park vuurwerkvrij, dan zal het park een vuurwerkvrij-beleid voeren. Helaas kunnen zij echter geen garanties geven over de mate waarin individuele reizigers dit respecteren.

naar boven

Betalen

Kan ik de kosten voor mijn verblijf vooraf betalen? De verblijfskosten bent u verschuldigd aan het door u geboekte bungalowpark. U bent geen kosten verschuldigd aan BungalowSpecials.nl. Vaak ontvangt u na het maken van de reservering binnen enkele dagen een factuur van het door u geboekte bungalowpark, afhankelijk van de aankomstdatum van uw verblijf. Voor meer informatie over de betaling kunt u direct contact opnemen met het door u geboekte bungalowpark. De contactgegevens van het bungalowpark staan vermeld op de bevestiging die u van BungalowSpecials.nl hebt ontvangen.

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservering worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Voor meer informatie over de betaling kunt u het beste rechtsreeks contact met het door u geboekte park opnemen. In de meeste gevallen ontvangt u binnen enkele dagen na het maken van uw reservering een factuur van het bungalowpark. Indien er nog voldoende tijd is om de transactie te voldoen dient deze voorafgaand aan het verblijf te worden voldaan aan het bungalowpark. Het park kan ook om een aanbetaling vragen. In de factuur wordt aangegeven op welke wijze u kunt betalen. Neem voor meer informatie over de betaling rechtstreeks contact op met het door u geboekte bungalowpark.

naar boven

Bevestigen

Wanneer is de reservering definitief? De reservering is definitief wanneer u de laatste stap hebt doorlopen en op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt. Binnen een half uur ontvang u hiervan per e-mail een bevestiging (en indien gewenst binnen enkele werkdagen per post). Vanaf dit moment kunt u ervan uitgaan dat uw reservering definitief is.

Let op: Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservering is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reserveringsnummer (indien bekend). 

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: 

* de naam waarop de reservering is gemaakt; 
* de naam van het bungalowpark; 
* de aankomstdatum; 
* het reserveringsnummer (indien bekend).  

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen? Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact op te nemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144). Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservering is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reserveringsnummer (indien bekend).

Ik heb de reservering definitief gemaakt, maar er wordt een foutmelding weergegeven. Wat moet ik doen? Wanneer er een foutmelding op de pagina verschijnt nadat u op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt, neem dan direct contact op met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144) of via het telefoon (0900-77 32 425; 10 ct. p/m). In de meeste gevallen is de reservering gelukt, maar is de pagina waar de reservering bevestigd wordt verlopen. Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, kunnen wij u informeren over de status van uw reservering.

Wat gebeurt er als het bungalowpark is volgeboekt? Het kan onverhoopt voorkomen dat er sprake is van een overboeking in het bungalowpark. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en doen wij onze uiterste best een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. U bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan. Bij een overboeking en het niet kunnen aanbieden van een alternatief worden alle eventueel vooraf betaalde kosten aan het park teruggestort.

naar boven

Wijzigen

Is een reservering naderhand nog te wijzigen? Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kunt u ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482144) sturen of contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservering wijzigen? Wanneer u verhinderd bent op de geboekte datum kunt u contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik het aantal personen, het bungalowpark of aantal accommodaties wijzigen? Wijzigingen zijn alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. Wilt u bijvoorbeeld een wijziging brengen in het aantal personen, het aantal accommodaties, het accommodatietype of geboekte bungalowpark? Stuur ons dan makkelijk een WhatsApp bericht (06-38482144) of neem met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reserveringsbevestiging vindt contact op. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht.

naar boven

Annuleren

Hoe kan ik een reservering annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservering worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze Service Desk via WhatsApp (06-38482144).

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annuleringskosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservering gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum. 

Wat is het verschil tussen annuleringsvoorwaarden en een annuleringsverzekering? Alle parken hanteren annuleringsvoorwaarden en deze verschillen per park. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het park kosten in rekening zal brengen bij een annulering. Een annuleringsverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een reis. Wanneer je bij een annulering een rekening van het park ontvangt kun je deze, mits de annulering valt onder annuleringsvoorwaarden, declareren bij Allianz Global Assistance.

Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten? In samenwerking met Allianz Global Assistance biedt BungalowSpecials je de mogelijkheid om tijdens het maken van je reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Je sluit al een annuleringsverzekering af vanaf € 14,00 bij een reservering van 1 tot 6 nachten. Wil jij weten wat de premie is van de annuleringsverzekering van jouw geboekte reis? Bekijk dan hier de prijstabel. Wij raden je altijd aan om een annuleringsverzekering af te sluiten. Wanneer je namelijk niet binnen de annuleringsvoorwaarden van het park annuleert, kan het park kosten in rekening brengen.

LET OP: Het is helaas niet mogelijk om bij alle vakantieparken een annuleringsverzekering via BungalowSpecials af te sluiten. In dat geval kunt u ervoor kiezen om zelfstandig een annuleringsverzekering af te sluiten. 

Meer informatie over de annuleringsvoorwaarden van een park vind je op de detailpagina van het betreffende park en in je reserveringsbevestiging. Worden er door het park kosten in rekening gebracht? Dan zal Allianz Global Assistance deze kosten vergoeden, als het verzekerd is onder voorwaarden van de annuleringsverzekering. Of je aanspraak kunt maken op je annuleringsverzekering, wordt bepaald door Allianz Global Assistance.

Wil je een claim indienen? Bekijk dan de vraag ‘Hoe kan ik een claim indienen bij Allianz Global Assistance’ over hoe dit in zijn werk gaat.

Hoe kan ik een claim indienen bij Allianz Global Assistance? Bij het maken van een reservering kunt u ervoor kiezen om een annuleringsverzekering af te sluiten via Allianz Global Assistance. Indien u uw reservering moet annuleren en het park brengt hiervoor kosten in rekening, dan kunt u een claim indienen bij Allianz Global Assistance. Let op: U kunt alleen een claim indienen wanneer u een annuleringsverzekering via BungalowSpecials.nl hebt afgesloten en wanneer uw claim onder de voorwaarden van Allianz Global Assistance valt. Via de volgende link kunt u online uw schade melden. Wilt u de schade op papier melden? Dan kan dat via deze link. Uw reserveringsnummer is uw polisnummer en uw reserveringsbevestiging is het polisblad.

naar boven

Bungalowspecials.nl algemeen

Hoe gaat BungalowSpecials.nl om met persoonsgegevens? BungalowSpecials.nl respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de website en zorgt dat alle persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij verzamelen verschillende gegevens waarmee wij de bezoeker een zo optimaal mogelijke dienstverlening bieden. Ook gaan wij zeer zorgvuldig met persoonsgegevens om. Daarnaast verstrekken wij de gegevens in geen geval aan derden. In het privacy statement wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verzameld en wat wij met deze gegevens doen.

Hoe kan ik contact opnemen met BungalowSpecials.nl? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende het bungalowpark (accommodatie of de faciliteiten ter plaatse) kunnen het beste ter plekke in het bungalowpark worden gemeld. Het bungalowpark kan op dat moment de klacht in behandeling nemen.

Heeft u een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via dit formulier. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de reservering in behandeling worden genomen.

Klachten over onze dienstverlening kunnen worden gemaild naar: klachten [at] bungalowspecials.nl. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen een klacht in behandeling te nemen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht. Hiervan wordt een bevestiging gestuurd.

Kan ik na mijn reservering mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservering via BungalowSpecials.nl kunt u zich niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat u niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van BungalowSpecials.nl.